SMARTLIFE e-Commerce SP

Condicions de venda

El titular de la botiga en línia https://smart-electronics.es/ (d'ara endavant la Botiga) és SMARTLIFE e-Commerce OÜ (codi de registre 10614594), amb domicili a Tallinn, República d'Estònia.

Validesa del contracte de compravenda. Informació de productes i preus

Les condicions de venda s'apliquen a la compra de productes de la botiga. Els preus dels productes s'indiquen tot seguit de cada producte. El preu inclou tots els components o impostos possibles, però no inclou despeses d'enviament. Les despeses d'enviament depenen del país i l'adreça d'enviament del comprador i del mètode d'enviament escollit. Els costos d'enviament es mostraran després que el comprador a la pàgina Pagar hagi ingressat l'adreça de facturació o lliurament.

Formant l'ordre

Per demanar un producte, heu d'afegir el producte desitjat des de la pàgina e-Shop a la cistella de la compra fent clic a la icona Afegeix a la cistella. Cada vegada que s'afegeix un producte, el carretó s'obre automàticament i mostra el contingut i els preus afegits en aquest moment. A continuació, podeu tornar a la pàgina e-Shop per continuar comprant o anar a la pàgina Pagar per finalitzar la compra. Quan estigueu a la pàgina Pagar, heu de completar/escollir tots els camps obligatoris a l'adreça de facturació. Després del que es mostraran els costos dʻenviament i el temps dʻenviament esperat. Encara podeu canviar el mètode d'enviament que es mostra si hi ha diversos mètodes disponibles per al producte escollit. A continuació, heu de triar el mètode de pagament, després accepteu els «Termes i condicions». Si tot és correcte per a vostè, feu clic a «CONFIRMAR COMANDA I PAGAR». El contracte entra en vigor a partir de la recepció de limport a pagar.

Si els béns sol·licitats no poden ser lliurats a causa del final dels béns o per qualsevol altra raó, el comprador serà informat com més aviat millor i la suma pagada (incloses les despeses d'enviament pagades) es tornarà sense demora, però no més tard de 14 dies després de rebre la informació.

Lliurament

Els productes s'envien a molts països, però abans d'introduir l'adreça d'enviament (a la pàgina de pagament o per a clients registrats segons el vostre registre) es mostren les opcions d'enviament i els preus dels productes per a Espanya península. El cost i el temps de lliurament estimat es mostren a la pàgina Pagar després d'introduir la vostra adreça. Diferents productes poden tenir diferents opcions de lliurament disponibles. Si el producte té diverses opcions d'enviament, el client pot veure totes les opcions d'enviament disponibles fent clic a l'opció que es mostra per defecte a la pàgina Pagar. Pot ser que no sigui possible fer enviaments a algunes regions (illes, etc.) oa alguns països. Si no s'han mostrat opcions d'enviament però el client encara vol comprar un producte, el client pot enviar-nos una consulta al correu electrònic info@smart-electronics.es.

PS: si la vostra adreça es troba en una àrea molt remota, torneu a confirmar abans de la seva primera comanda les opcions d'enviament amb nosaltres pel mateix correu electrònic, encara que la nostra pàgina ha estat mostrant algunes de les disponibilitats d'enviament.

Dret de desistiment durant 14 dies

Després de realitzar una comanda, el comprador té dret a rescindir el contracte durant 14 dies [en alguns productes específics, el comprador podria no tenir dret de rescissió si el producte corresponent compleix les condicions enumerades a § 53 (4) de la Llei de Llei d'obligacions]. El dret de desistiment no és aplicable als compradors que són una persona jurídica.

Per fer ús del dret de devolució de 14 dies, el producte demanat no s'ha d'usar altrament que la necessària per garantir la naturalesa, les característiques i el funcionament del producte de manera que permeti provar el producte en una botiga física. Si el producte ha estat utilitzat per a fins diferents dels necessaris per verificar la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns o si mostra signes d'ús o desgast, la botiga té dret a reduir la tarifa reemborsable d'acord amb la disminució del valor dels béns.

Per tornar un producte el client haurà de presentar sol·licitud de desistiment per correu electrònic a l'adreça «info@smart-electronics.es» dins dels 14 dies següents a la recepció del producte. Les despeses d'enviament per a la devolució d'un producte seran a càrrec del client a no ser que el motiu de la devolució sigui un article erroni o defectuós.

El comprador haurà de tornar la mercaderia dins dels 14 dies següents a la presentació de la sol·licitud. Després de la recepció dels productes tornats, la botiga tornarà els diners al comprador immediatament, però com a molt tard dins dels 14 dies.

Si el comprador ha triat explícitament un mètode de lliurament que no sigui el mètode de lliurament habitual més barat ofert per la Botiga web, la Botiga web no ha de reemborsar al consumidor el cost que excedeixi el cost associat amb el mètode de lliurament habitual.

El dret a presentar una demanda

La Botiga és responsable de la manca de conformitat dels béns venuts al comprador dins de les condicions del contracte o d'un defecte que ja era present en el moment del lliurament de l'article i que es manifesta d'aquí a dos anys (per a particulars) o un any (per a persones jurídiques) a partir del lliurament dels béns. Dins dels sis primers mesos des del lliurament de l'article al comprador es presumeix que el defecte ja era present en el moment del lliurament de l'article. És responsabilitat de la Botiga refutar el supòsit corresponent. En cas de defecte el comprador té dret a contactar amb la botiga en un termini màxim de dos mesos enviant un correu electrònic a info@smart-electronics.es.

La Botiga no es fa responsable dels defectes que s'hagin produït després del lliurament de la mercaderia al comprador. Si el producte té defectes de què la Botiga és responsable, la Botiga repararà o reemplaçarà el producte defectuós. Si no és possible, la Botiga tornarà els diners al comprador. La botiga respon a la queixa del consumidor per correu electrònic en un termini de 15 dies.

Màrqueting directe i tractament de dades personals

La botiga utilitza les dades personals introduïdes pel comprador (incloent-hi el nom, el telèfon, l'adreça, el correu electrònic i les dades bancàries) únicament per processar la comanda i enviar la mercaderia al comprador. La botiga transmet dades personals a empreses que presten serveis de lliurament per tal de lliurar els productes.

La botiga pot enviar butlletins i ofertes a l'adreça de correu electrònic del comprador només si el comprador ha expressat el desig de rebre'ls marcant la casella de notificació de correu electrònic corresponent al lloc web de la Botiga. El comprador pot optar per no rebre ofertes i butlletins per correu electrònic en qualsevol moment notificant a Shop per correu electrònic o desmarcant la casella de notificacions al lloc web de Shop.

Resoldre arguments

Si el comprador té alguna queixa sobre la Botiga, haurà d'enviar-la a info@smart-electronics.es. Si el comprador i la Botiga no poden resoldre la disputa per acord, el comprador pot apel·lar al Comitè Litigiós del Consumidor. Pots familiaritzar-te amb les condicions de procediment i aplicar-hi AQUÍ. La competència de la Comissió Contenciosa de Consum és resoldre els conflictes derivats d‟un contracte celebrat entre el comprador i la Botiga. La revisió de la reclamació del comprador per part de la comissió és gratuïta. El comprador també pot anar a la plataforma de resolució de litigis en matèria de consum de la Unió Europea.

0
  • Aquest producte no es pot comprar.
Cistella
El carret està buitTornar a la botiga