FAQ
Quan seleccioneu un producte a la pàgina d'e-botiga, podeu utilitzar un filtre "Entregament esperada" basat en dates de lliurament. Els terminis de lliurament es mostren per a enviaments a la Península Ibèrica.
Els mètodes de lliurament per a cada producte i els preus de lliurament es mostren quan el producte s'afegeix a la cistella de la compra, es mou a la pàgina "La caixa" i s'introdueix l'adreça (país). Si són possibles diversos mètodes de lliurament diferents, el comprador pot triar el que més us convingui fent clic al mètode de lliurament que es mostra per defecte (després d'això es mostren els mètodes de lliurament alternatius).
La botiga en línia notifica al comprador per correu electrònic en rebre la comanda i després de lliurar-ho al transportista. El transportista informa el comprador (generalment per SMS) sobre els detalls de recepció del paquet de la màquina de paqueteria o entrega a domicili.
Per desar el producte d'interès a la memòria de la Botiga ("Wishlist" o "Llista de desitjos"), el comprador ha de desplaçar-se al producte, després de la qual cosa apareixerà una icona en forma de cor al mig del mateix. En fer clic a la icona, el producte es mou a la llista de desitjos del comprador.
Havent afegit tots els productes d'interès a la llista de desitjos, el comprador pot obrir tota la llista de desitjos fent clic a "Llista de desitjos" a la capçalera.
Es mostra un enllaç a l'adreça web de la llista de desitjos a la part inferior esquerra de la llista de desitjos. Que es pot compartir amb amics oa les xarxes socials.
Altres preguntes i problemes que sorgeixin per als que no es va trobar resposta envieu info@smart-electronics.es.